Kreatív alkotásaim szeretném megmutatni ezen a blogon keresztül nektek. Mindent, ami kikekerül a kezem alól. Legyen szó varrásról, ételről, lakberendezésről, ajándékról....


Nagyon örülök a látogatásodnak! Várlak vissza!


Thanks for your visit! Come back soon!





2012. január 29., vasárnap

Élő szerelem



Amikor megláttam a fényképet, borzongás futott végig rajtam. Azt a címet adtam neki, hogy "Élő szerelem". Minden bent van ebben a mozdulatban, amit az életünkben szeretnénk megélni. Az együtt megöregedés, a sok öröm, szenvedés, civódás, biztonság.....Arra gondoltam bárcsak mi is így néznénk ki 50 év múlva. Ahogy egymás kezét fogják van abban szeretet, gondoskodás. Közben pedig hallom, ahogy morognak
 -Lassan lépj anyus, mert az a mamus megmondtam nem biztonságos...
-Jól van na, tudom, hogy mondtad de fáj a lábam...
Látom bennünk a falusi fiatalokat, akik a szüreti mulatság alatt szerettek egymásba és azóta elválaszthatatlanok. A gyerekek zsivaját hallom körülöttük. Érzem a lekvár, sült kenyér illatát. Az elmúlt évek tovaszaladásának ropogását...Kívánok magamnak és mindenkinek ilyen élő szerelmet öregkorára!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűen megfogalmaztad, olyan szembepárásodós ahogy olvasom!!! Kívánok én is neked boldog együtt megöregedést!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm aranyos vagy, örülök, hogy tetszett.

    VálaszTörlés