Kreatív alkotásaim szeretném megmutatni ezen a blogon keresztül nektek. Mindent, ami kikekerül a kezem alól. Legyen szó varrásról, ételről, lakberendezésről, ajándékról....


Nagyon örülök a látogatásodnak! Várlak vissza!


Thanks for your visit! Come back soon!





2012. január 26., csütörtök

Álarc

Az elmúlt napokban ledöntött a lábamról a tüdőgyulladás. Régen voltam ilyen beteg, hogy még felkelni és enni sem volt erőm. A gyermek közben az iskolában azt a feladatot kapta, hogy készítsenek álarcot, ami nem lehet politikus, állat és velencei. Na, gondoltam magamban újabb remek pedagógus ötlet. Hosszas ötletelés után a csütörtök délután lett a kiszemelt nap. Reméltem addigra kicsit jobban leszek. Természetesen nem így volt de az ember a gyerekért meg tesz mindent. Az együtt töltött idő, pedig kétség kívül gyógyít. Gondolkodtam miből is készíthetnénk el a maszkot. Miután a héten ki sem mozdultam itthonról kelléknek csak itthoni kreatív dolgaim jöhettek szóba. Az elmúlt 8-9 évben azért felhalmoztam pár dolgot így nem aggódtam. Végül a sógyurma mellett döntöttünk. Öt óra körül álltunk neki az első adag legyúrásának. Szempont volt, hogy a maszk felvehető legyen. Ezért az egyik üveg tálam hátuljára hajtottam, ami ovális alakú. Ez volt a próba. Mindenki döntse el maga, hogy ez látszik-e rajta.



 Sütőben kiszárítottuk, következett a festés. Fehér temperával kifestettük a megkeményedett álarcot és újabb szárítás következett. Majd a készre pingáltuk. Íme egy rituálé maszk!


Nagyon, nagyon jól szórakoztuk! Remek ötlet volt ez a házi feladat, mindketten nagyon élveztük. Készítettünk még busó maszk utánzatot és Shreket! Ezeket holnap megmutatom. Ajánlom mindenkinek, akinek kis vagy nagy gyermeke van próbálja ki. Nekünk, annyira bejött a gyurmázás, hogy tervbe vettük komolyabb maszkokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése