Kreatív alkotásaim szeretném megmutatni ezen a blogon keresztül nektek. Mindent, ami kikekerül a kezem alól. Legyen szó varrásról, ételről, lakberendezésről, ajándékról....


Nagyon örülök a látogatásodnak! Várlak vissza!


Thanks for your visit! Come back soon!





2011. november 8., kedd

Karácsonyfa díszek

Tegnap Pécsett jártam. A nagyobb bevásárló központól kezdve a kis boltig, már mind feldíszítettek karácsonyra. Eléggé meglepett hiszen nálunk még se híre se hamva a készülődésnek. Aztán kiszámoltam mikor kezdődik az Adventi időszak. Örömmel jelenthetem be, már csak két hét. November 27-e Advent első vasárnapja. Szóval itt lopakodik a karácsony szele s már meg is érintett. Ihletet kapva hazajövet elkészítettem egy ajtó kopogtatót és egy karácsonyfa díszt. Hivatalosan jelentem megkezdődött a karácsonyi készülődés sorozat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése