Kreatív alkotásaim szeretném megmutatni ezen a blogon keresztül nektek. Mindent, ami kikekerül a kezem alól. Legyen szó varrásról, ételről, lakberendezésről, ajándékról....


Nagyon örülök a látogatásodnak! Várlak vissza!


Thanks for your visit! Come back soon!





2012. március 25., vasárnap

Érdekes

Szombaton elmentünk a kedvenc boltunkba Kaposvárra. Ez a kreatívok mekkája. Szövet, szalag, gomb, csipke.. és még sorolhatnám. Másfél óráig válogattunk a szebbnél szebb szövetek között. Szívem szerint mind megvettem volna. Gyönyörű anyagokat hoztam haza. Azt gondoltam, hogy az idén ajándékba adott nyuszik ruhája ezekből a fantasztikus anyagokból fog készülni. A nyuszik napok óta a kosárban vártak a ruhapróbára. Tegnap aztán nekiláttam felöltöztetni őket. Lenvászonból is akartam varrni kisruhát ezért ezekkel kezdtem. Ahogy teltek múltak az órák még mindig az itthon levő lenvászonból készítettem a kis ruhákat. Majd miután 4-t megvarrtam láttam be, hogy nem a ruha teszi a nyulat. A fehér lenvázonból készült nyulak mutatnak a legjobban. Nézzétek csak:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése