Kreatív alkotásaim szeretném megmutatni ezen a blogon keresztül nektek. Mindent, ami kikekerül a kezem alól. Legyen szó varrásról, ételről, lakberendezésről, ajándékról....


Nagyon örülök a látogatásodnak! Várlak vissza!


Thanks for your visit! Come back soon!





2012. február 8., szerda

Farsangi fánk

Gondoltam egy nagyot-családi nyomásra -ma fánkot sütök. Mint tudjuk nem veszélytelen vállalkozás ez, hiszen a fánk tésztánál talán már csak a rétes tészta kényesebb. Imádok kelt tésztát dagasztani, sütni de ez azért több ponton bukható történet. A netet bújtam különböző receptekért. Találtam sok jót ezeket vegyítettem nagyim receptjével. Régen mindent zsírral készítettek, nem volt más. Én margarinnal és olajjal helyettesítettem. Tettem még a tésztába reszelt citrom héjat és rumot is. Az eredmény szép, illatos, szalagos fánk lett. Alig bírtunk ellenállni a  kis gömböcöknek. Természetesen saját baracklekvárral ettük. A végeredményt képekben mutatom.

Hozzávalók

4 dl tej
1 tojás
3 dkg élesztő
60 dkg liszt
5 dkg olvasztott Rama
2 ek. cukor
pici só
1 evőkanál sütőrum





2 megjegyzés:

  1. Mmm .... fánk))) Szeretem őket nagyon))) Szép és ropogós, yum-yum))) Jó napot, Natalie)))

    VálaszTörlés
  2. Thank you, dear! You wrote in Hungarian?! Monica

    VálaszTörlés